VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

I.

Základné ustanovenia

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:

GAIUS, s.r.o.

IČO: 44522185

DIČ: 2820002372

IČ DPH: SK2820002372

so sídlom: Turík 113, 034 83 Turík

Spoločnosť zapísaná v oddieli Sro, vl. číslo: 50573/L v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina

e-mail: info@mzdygajdosova.sk, monikagajdosova2@gmail.com

tel. číslo: +421 918 178 436

(ďalej len „predávajúci“)

 

2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetovej adresewww.mzdygajdosova.sk.

3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II.

Informácie o službách a cenách

1. Informácie o aktuálne poskytovaných službách, vrátane uvedenia ceny jednotlivej služby a ich hlavných vlastností sú uvedené na internetovej adresewww.mzdygajdosova.sk. Predávajúci aktuálne poskytuje služby: ,,Konzultácie“ a ,,Školenia“. Individuálne je možné dohodnúť si aj iný typ služby s vopred dohodnutými požiadavkami, cenou, rozsahom a spôsobom poskytnutia tejto inej, individuálne dojednanej služby.

2. Presný obsah, rozsah a ďalšie potrebné informácie jednotlivých služieb budú dojednané s kupujúcim v rámci e-mailovej komunikácie, nakoľko sa predávajúci snaží čo najviac prispôsobiť jednotlivé služby podľa potrieb klienta s prihliadnutím na kapacitu, oprávnenia a možnosti predávajúceho. Ak nie je v možnostiach a v kompetencii predávajúceho poskytnúť službu požadovanú kupujúcim, predávajúci bezodkladne o tejto skutočnosti informuje kupujúceho.

2. Ceny služieb sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny služieb zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované na internetovej adresewww.mzdygajdosova.sk. Ceny služieb sa odvíjajú od náročnosti, prípravy a zložitosti poskytnutia jednotlivých služieb. Cena každej služby je vopred dojednaná prostredníctvom e-mailovej komunikácie.

3. Po vzájomnej dohode na výslednej cene za jednotlivé služby je kupujúcemu vystavená tzv. zálohová faktúra. Po jej uhradení na bankový účet predávajúceho je služba považovaná za uhradenú. Následne je služba poskytnutá kupujúcemu podľa vopred dohodnutých podmienok.

4. Riadna faktúra vystavená medzi predávajúcim a kupujúcim je súčasne daňovým dokladom a je odoslaná kupujúcemu elektronicky. Na vyžiadanie kupujúceho je možné faktúru zaslať aj poštou.

5. Všetka prezentácia služieb umiestnená na internetovej adresewww.mzdygajdosova.sk je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tejto služby.

6. Prípadné zľavy z kúpnej ceny služieb nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

III.

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

2. Kupujúci vykonáva objednávku služieb vyplnením kontaktného formulára na internetovej adrese www.mzdygajdosova.skbez registrácie.

3. Pri zadávaní objednávky kupujúci presne definuje službu, o ktorú má záujem.

4. Ak si kupujúci vyberie službu ,,Konzultácie“, rozsah služby, cena, dodacia lehota, fakturačné údaje, zálohová faktúra a iné potrebné informácie, budú vopred dojednané v rámci e-mailovej komunikácie medzi predávajúcim a kupujúcim. V rámci tejto e-mailovej komunikácie je možné zmeniť/doplniť fakturačné údaje, zmeniť typ služby na ,,Školenie“, ak si to situácia bude vyžadovať, taktiež je možné upraviť zadanie otázky kupujúceho, ktorú má predávajúci zodpovedať. Predávajúci v rámci tejto e-mailovej komunikácie usmerní kupujúceho o priebehu a dodacej lehote tejto služby, ak bude nutné, vyžiada si ďalšie relevantné informácie o danej otázke/téme/časti poskytovanej služby, aby mohol poskytnúť túto službu čo najlepšie, ako vie.

5. Ak si kupujúci vyberie službu ,,Školenie“, všetky detaily, rozsah, obsah a tému školenia, typ školenia, počet účastníkov, formu školenia, dátum a cenu školenia, fakturačné údaje, zálohová faktúra a iné potrebné informácie, budú vopred dojednané v rámci e-mailovej komunikácie medzi predávajúcim a kupujúcim. V rámci tejto e-mailovej komunikácie je možné zmeniť/doplniť fakturačné údaje, zmeniť typ služby na ,,Konzultácie“, ak si to situácia bude vyžadovať. Predávajúci v rámci tejto e-mailovej komunikácie usmerní kupujúceho o priebehu a dodacej lehote tejto služby, ak bude nutné, vyžiada si ďalšie relevantné informácie, aby mohol poskytnúť túto službu čo najlepšie, ako vie.

6. Ak si kupujúci vyberie iný typ služby – individuálne dohodnutú službu, tak budú všetky potrebné detaily a informácie o tejto službe, rovnako aj fakturačné údaje, dohodnuté v rámci e-mailovej komunikácie medzi predávajúcim a kupujúcim.

7. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v kontaktnom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

8. Po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho a ďalšie informácie a podmienky dodania služby, ktoré sú uvedené v bode 4., 5., alebo 6. tejto časti podľa typu služby. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom zaplatenia ceny služby uvedenej v potvrdení. Zaplatením sa rozumie prijatie identifikovanej úhrady na účet predávajúceho. Oznámenie o uzavretí zmluvy je doručené na e-mailovú adresu kupujúceho.

9. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu oznámenie o tejto skutočnosti a k dodaniu služby z dôvodu neuzavretia kúpnej zmluvy nedôjde.

10. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je medzi kupujúcim a predávajúcim uzavretá kúpna zmluva. Kupujúci môže zrušiť objednávku elektronickou správou na e-mail predávajúceho.

IV.

Platobné podmienky a dodanie služieb

1. Cenu služieb podľa kúpnej zmluvy kupujúci zaplatí bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho.

2. Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.

3. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania služieb.

4. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na e-mailovú adresu kupujúceho.

V.

Doručovanie

1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v jeho objednávke.

VI.

Upozornenie

1. Predávajúci si vyhradzuje právo neodpovedať na tie otázky, ktoré sú svojou náročnosťou a rozsahom neprimerané a presahujú možnosti konzultácií a vyžadujú si posúdenie situácie právnikom alebo daňovým poradcom. Služby na internetovej adrese www.mzdygajdosova.sk majú len poradný a informačný charakter, nie sú záväzné a nejde o právne stanovisko ani o stanovisko daňového poradcu.

2. Daňové poradenstvo v zmysle zákona č. 78/1992 Zb. o daňových poradcoch a Slovenskej komore daňových poradcov predávajúci neposkytuje.

3. Všetky informácie, produkty a služby sú chránené zákonom. Šírenie celku alebo akejkoľvek časti mojich produktov a služieb bez predchádzajúceho súhlasu je zakázané.

4. Predávajúci nie je zodpovedný za výsledky, výstupy a konanie, ktoré dosiahne kupujúci.

 

VII.

Odstúpenie od zmluvy

1. Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzavretia zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo  e-mailom) na adrese: GAIUS, s.r.o., Turík 113, 034 83 Turík, tel. č.: +421 918 178 436, e-mail: info@mzdygajdosova.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, jeho použitie však nie je povinné. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy: Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

3. VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

 

VIII.

Reklamácie

1. V prípade reklamácie, sťažnosti alebo podnetu je potrebné kontaktovať predávajúceho na adrese: GAIUS, s.r.o., Turík 113, 034 83 Turík, na tel. č.: +421 918 178 436 alebo na e-mail: info@mzdygajdosova.sk. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak.

2. Ak je reklamácia odôvodnená, predávajúci vráti kupujúcemu plnú cenu služby do 2 dní odo dňa vybavenia reklamácie, pokiaľ sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak.

3. Predávajúci nie je zodpovedný za výsledky, výstupy a konanie, ktoré dosiahne kupujúci. Služby na internetovej adrese www.mzdygajdosova.sk majú len poradný a informačný charakter, nie sú záväzné a nejde o právne stanovisko ani o stanovisko daňového poradcu. Daňové poradenstvo v zmysle zákona č. 78/1992 Zb. o daňových poradcoch a Slovenskej komore daňových poradcov predávajúci neposkytuje.

IX.

Zodpovednosť za škodu

1. Predávajúci nie je zodpovedný za výsledky, výstupy a konanie, ktoré dosiahne kupujúci. Služby na internetovej adrese www.mzdygajdosova.sk majú len poradný a informačný charakter, nie sú záväzné a nejde o právne stanovisko ani o stanovisko daňového poradcu.

2. Predávajúci odporúča kupujúcemu následne komunikovať aj s príslušnými inštitúciami ohľadom jeho otázok/situácie/problémov, ktoré s predávajúcim v rámci poskytovaných služieb riešili. Príslušné inštitúcie môžu mať inú interpretáciu a výklad, ako predávajúci. Predávajúci v rámci svojich služieb len usmerňuje kupujúceho v ďalšom postupe, jeho konzultácie a školenia majú len informatívny charakter, nie sú právne záväzné. Predávajúci nezodpovedá za škodu, ktorá kupujúcemu vznikne na základe služieb predávajúceho.

3. Predávajúci nezodpovedá za individuálne spory a konflikty, ktoré môžu nastať medzi predávajúcim a treťou stranou. Neurovnáva ich ani ich nijak nerieši.

 

X.

Ochrana osobných údajov

1. Zásady ochrany osobných údajov

S účinnosťou odo dňa 25.05.2018 sú všetky osobné údaje spracúvané v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov – ďalej len „Nariadenie“).

Informácie poskytované podľa článku 13 Nariadenia:

1. Totožnosť a kontaktné údaje prevádzkovateľa:

Prevádzkovateľom, ktorý spracúva osobné údaje, je spoločnosť GAIUS, s.r.o., so sídlom Turík 113, 034 83 Turík, IČO: 44522185, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, odd.: Sro, vložka číslo: 50573/L, (ďalej len „prevádzkovateľ“).

2. Kontaktné údaje zodpovednej osoby prevádzkovateľa:

Zodpovednú osobu prevádzkovateľa možno kontaktovať na mailovej adrese monikagajdosova2@gmail.com alebo písomne na adresu sídla spoločnosti GAIUS, s.r.o.

3. Práva dotknutej osoby:

Dotknutá osoba má podľa príslušných ustanovení Nariadenia nasledujúce práva:

A) právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú, podľa článku 15:

Dotknutá osoba má právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, a ak tomu tak je, má právo získať prístup k týmto osobným údajom a tieto informácie:

1.      účely spracúvania;

2.      kategórie dotknutých osobných údajov;

3.      príjemcovia alebo kategórie príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje poskytnuté, najmä príjemcovia v tretích krajinách alebo medzinárodné organizácie;

4.      ak je to možné, predpokladaná doba uchovávania osobných údajov, alebo ak to nie je možné, kritériá na jej určenie;

5.      existencia práva požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby alebo ich vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, alebo práva namietať proti takémuto spracúvaniu;

6.      právo podať sťažnosť dozornému orgánu;

7.      ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, akékoľvek dostupné informácie, pokiaľ ide o ich zdroj;

8.      existencia automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania uvedeného v článku 22 ods. 1 a 4 nariadenia a v týchto prípadoch aspoň zmysluplné informácie o použitom postupe, ako aj význame a predpokladaných dôsledkoch takéhoto spracúvania pre dotknutú osobu.

 Ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii, dotknutá osoba má právo byť informovaná o primeraných zárukách týkajúcich sa prenosu podľa článku 46 Nariadenia.

Prevádzkovateľ poskytne kópiu osobných údajov, ktoré sa spracúvajú. Za akékoľvek ďalšie kópie, o ktoré dotknutá osoba požiada, môže prevádzkovateľ účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom. Ak dotknutá osoba podala žiadosť elektronickými prostriedkami, informácie sa poskytnú v bežne používanej elektronickej podobe, pokiaľ dotknutá osoba nepožiadala o iný spôsob. Právo získať kópiu nesmie mať nepriaznivé dôsledky na práva a slobody iných.

B) právo na opravu osobných údajov podľa článku 16:

Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účely spracúvania má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov, a to aj prostredníctvom poskytnutia doplnkového vyhlásenia.

C) právo na vymazanie (právo “na zabudnutie”) podľa článku 17:

Dotknutá osoba má tiež právo dosiahnuť u prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, a prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu vymazať osobné údaje, ak je splnený niektorý z týchto dôvodov:

1.      osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali;

2.      dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie vykonáva, podľa článku 6 ods. 1 písm. a) alebo článku 9 ods. 2 písm. a) Nariadenia, a ak neexistuje iný právny základ pre spracúvanie;

3.      dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 1 Nariadenia a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie alebo dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 2 Nariadenia;

4.      osobné údaje sa spracúvali nezákonne;

5.      osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa práva Únie alebo práva členského štátu, ktorému prevádzkovateľ podlieha;

6.      osobné údaje sa získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa článku 8 ods. 1 Nariadenia.

Ak prevádzkovateľ zverejnil osobné údaje a je povinný vymazať osobné údaje, so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie opatrení podnikne primerané opatrenia vrátane technických opatrení, aby informoval prevádzkovateľov, ktorí vykonávajú spracúvanie osobných údajov, že dotknutá osoba ich žiada, aby vymazali všetky odkazy na tieto osobné údaje, ich kópiu alebo repliky.

Právo na vymazanie sa neuplatňuje, pokiaľ je spracúvanie potrebné:

1.      na uplatnenie práva na slobodu prejavu a na informácie;

2.      na splnenie zákonnej povinnosti, ktorá si vyžaduje spracúvanie podľa práva Únie alebo práva členského štátu, ktorému prevádzkovateľ podlieha, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi;

3.      z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia v súlade s článkom 9 ods. 2 písm. h) a i), ako aj článkom 9 ods. 3 nariadenia;

4.      na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely podľa článku 89 ods. 1 nariadenia, pokiaľ je pravdepodobné, že právo uvedené vyššie znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takéhoto spracúvania, alebo

5.      na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

D) právo na obmedzenie spracúvania podľa článku 18:

Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ obmedzil spracúvanie, pokiaľ ide o jeden z týchto prípadov:

1.      dotknutá osoba napadne správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov;

2.      spracúvanie je protizákonné a dotknutá osoba namieta proti vymazaniu osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia;

3.      prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účely spracúvania, ale potrebuje ich dotknutá osoba na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov;

4.      dotknutá osoba namietala voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 1 nariadenia, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby. 

Ak sa spracúvanie v súlade s vyššie obmedzeným obmedzilo, takéto osobné údaje sa s výnimkou uchovávania spracúvajú len so súhlasom dotknutej osoby alebo na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, alebo na ochranu práv inej fyzickej alebo právnickej osoby, alebo z dôvodov dôležitého verejného záujmu Únie alebo členského štátu.

Dotknutú osobu, ktorá dosiahla obmedzenie spracúvania v súlade s vyššie uvedeným, prevádzkovateľ informuje pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania zrušené.

E) právo na prenosnosť údajov podľa článku 20: 

Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi bez toho, aby jej prevádzkovateľ, ktorému sa tieto osobné údaje poskytli, bránil, ak: a) sa spracúvanie zakladá na súhlase podľa článku 6 ods. 1 písm. a) alebo článku 9 ods. 2 písm. a) nariadenia, alebo na zmluve podľa článku 6 ods. 1 písm. b) nariadenia, a b) ak sa spracúvanie vykonáva automatizovanými prostriedkami.

Dotknutá osoba má pri uplatňovaní svojho práva na prenosnosť údajov právo na prenos osobných údajov priamo od jedného prevádzkovateľa druhému prevádzkovateľovi, pokiaľ je to technicky možné.

Uplatňovaním práva nie je dotknutý článok 17 nariadenia Uvedené právo sa nevzťahuje na spracúvanie nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi. Právo na prenosnosť údajov nesmie mať nepriaznivé dôsledky na práva a slobody iných.

F) právo namietať proti spracúvaniu vrátane namietania proti profilovaniu (ak sa vykonáva) podľa článku 21:

Dotknutá osoba má právo kedykoľvek namietať z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka, ktoré je vykonávané na základe článku 6 ods. 1 písm. e) alebo f) nariadenia vrátane namietania proti profilovaniu založenému na uvedených ustanoveniach. Prevádzkovateľ nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, pokiaľ nepreukáže nevyhnutné oprávnené dôvody na spracúvanie, ktoré prevažujú nad záujmami, právami a slobodami dotknutej osoby, alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov. Ak sa osobné údaje spracúvajú na účely priameho marketingu, dotknutá osoba má právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka, na účely takéhoto marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu na účely priameho marketingu, osobné údaje sa už na také účely nesmú spracúvať.

V súvislosti s používaním služieb informačnej spoločnosti a bez ohľadu na smernicu 2002/58/ES môže dotknutá osoba uplatňovať svoje právo namietať automatizovanými prostriedkami s použitím technických špecifikácií. Ak sa osobné údaje spracúvajú na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely podľa článku 89 ods. 1 nariadenia, dotknutá osoba má právo namietať z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie proti spracúvania osobných údajov, ktoré sa jej týka, s výnimkou prípadov, keď je spracúvanie nevyhnutné na plnenie úlohy z dôvodov verejného záujmu.

G) v odôvodnenom prípade právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým sa rozumie Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky,

H) právo odvolať súhlas:

V prípade ak právnym základom spracúvania osobných údajov je súhlas dotknutej osoby je dotknutá osoba oprávnená kedykoľvek svoj udelený súhlas odvolať bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním.

Právo kedykoľvek odvolať súhlas, a to aj pred uplynutím doby, na ktorú bol tento súhlas udelený, môže dotknutá osoba uplatniť nasledujúcimi spôsobmi:

1.      emailovou správou zaslanou na adresu monikagajdosova2@gmail.com,

2.      telefonicky na tel. č. +421 918 178 436 alebo

3.      zaslaním písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa s uvedením textu „GDPR – odvolanie súhlasu“ na obálke.

 

4. Účel spracúvania osobných údajov

Ako prevádzkovateľ spracúvame Vaše osobné údaje na nasledujúce účely:

·        Účelom spracúvania osobných údajov je vedenie účtovníctva a obchodnej agendy, kde právnym základom spracúvania je čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia – zákonná povinnosť, ktorá vyplýva z osobitných predpisov ako je zákon o účtovníctve, zákon o DPH, zákon o dani z príjmov a podobne. Poskytnutie osobných údajov je nevyhnutné na účely vyplývajúce z osobitných predpisov. Lehota uchovávania osobných údajov je 10 rokov. Príjemcami je externý účtovník, orgány verejnej moci, ktorým sa poskytujú osobné údaje zo zákona, materská spoločnosť, audítor, advokát.

·        Účelom spracúvania je vedenie a evidencia obchodnej komunikácie, kde právnym základom je oprávnený záujem podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia, oprávneným záujmom je prístup k informáciám a poskytovanie služieb, ktoré môžu priniesť úžitok pre dotknuté osoby, sprístupnenie objednaných produktov/služieb. Lehota uchovávania je 3 roky odo dňa posledného poskytnutia služieb alebo tovaru. Príjemcovia sú: súd, orgány činné v trestnom konaní, spoločnosti vykonávajúce správu a podporu informačných technológií, subjekty zabezpečujúce výkon externého auditu, poskytovatelia telekomunikačných služieb, spoločnosť, na ktorej serveroch sú osobné údaje uložené.

·        Účelom spracúvania je marketingová komunikácia (zasielanie noviniek/newsletterov) a remarketing, kde právnym základom je oprávnený záujem podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia; oprávneným záujmom je poskytnutie relevantných informácií pre dotknuté osoby a ponuka produktov (tovaru/služieb), ktoré pre tieto osoby môžu priniesť úžitok. Lehota uchovávania je 3 roky odo dňa prihlásenia sa k odberu noviniek (newslettera) alebo odo dňa posledného poskytnutia služieb alebo tovaru zo strany prevádzkovateľa podľa toho, ktorý z týchto prípadov nastane neskôr. K odberu newslettera je možné sa prihlásiť prostredníctvom webu www.mzdygajdosova.sk, kde dotknutá osoba poskytne osobné údaje v rozsahu e-mailového kontaktu. K databáze e-mailových kontaktov bude mať prístup aj platforma Ecomail, vďaka ktorej môj newsletter môže fungovať a prinášať novinky a tipy pre odberateľov newslettera.  Z odberu newslettera je možné kedykoľvek sa odhlásiť kliknutím na link s nápisom „Pre zrušenie odberu noviniek kliknite sem.“ na konci každého emailu (newslettera) alebo samostatným e-mailom na info@mzdygajdosova.sk. V záujme prispôsobovania marketingových ponúk individuálnym potrebám dotknutých osôb bude prevádzkovateľ na základe histórie objednávok vytvárať personalizované marketingové ponuky. Na vytváranie personalizovaných marketingových ponúk bude prevádzkovateľ využívať cookies, službu Google Analytics, prípadne službu Ecomail. Príjemcovia osobných údajov sú: súd, orgány činné v trestnom konaní, spoločnosti vykonávajúce správu a podporu informačných technológií, subjekty zabezpečujúce marketingovú komunikáciu alebo remarketing, subjekty poskytujúce služby podpory predaja, poskytovatelia telekomunikačných služieb a spoločnosť, na ktorej serveroch sú osobné údaje uložené. 

·        Účelom spracúvania je vedenie personálnej a mzdovej agendy (uzatvorenie pracovnej zmluvy alebo dohody o prácach mimo pracovného pomeru, evidencia podkladov o pracovnej spôsobilosti, výplata mzdy, odvody, plnenie povinností voči orgánom štátnej správy, evidencia dochádzky, evidencia vzdelávania, evidencia vydaných poverení a splnomocnení, evidencia poskytnutých ochranných pracovných pomôcok, majetku, zariadenia, uzatváranie dohôd o hmotnej zodpovednosti, evidencia vydávania peňažných prostriedkov v hotovosti, poskytovanie zamestnaneckých benefitov, evidencia škôd spôsobených zamestnancami na majetku zamestnávateľa, zabezpečenie stravovania, kopírovanie dokladov nevyhnutných na účely pracovnoprávneho alebo obdobného vzťahu, plnenie ďalších zákonných a zmluvných povinností). Právnym základom spracúvania na vyššie uvedené účely je čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia – zákonná povinnosť ako aj pracovná zmluva alebo dohody uzatvorené podľa zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce a plnenie zákonnej povinnosti podľa osobitných predpisov, ktoré ustanovujú povinnosti zamestnávateľa voči zamestnancovi. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje, v prípade neposkytnutia nie je možné uzatvoriť pracovnú zmluvu. Osobné údaje zamestnanca budú poskytnuté týmto príjemcom: zdravotné poisťovne, doplnkové dôchodkové sporiteľne, dôchodkové správcovské spoločnosti, subjekt zabezpečujúci štatistiku, strážnej služby, vzdelávacie agentúry a školitelia, subjekt zabezpečujúci pracovnú zdravotnú službu, pracovné zdravotné posudky a posudzovanie zdravotnej spôsobilosti, subjekty zabezpečujúce poštové služby, subjekty zabezpečujúce rozvoj, správu a podporu informačných technológií, subjekty zabezpečujúce výkon externého auditu, poskytovatelia telekomunikačných služieb, poskytovateľ stravovacích služieb, spoločnosť, na ktorej serveroch sú osobné údaje uložené, zákazníci zamestnávateľa, dodávatelia zamestnávateľa, orgány verejnej moci, súd, orgány činné v trestnom konaní, advokáti, exekútori. Lehota uchovávania osobných údajov je osobný spis a mzdové listy dotknutej osoby do 70. roku veku.

·        Účelom spracúvania je zabezpečenie povinností zamestnávateľa v oblasti BOZP, evidencia školení, pracovných úrazov a lekárskych prehliadok. Právnym základom pre vyššie uvedené účely je čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia – zákonná povinnosť podľa zákona o BOZP. Osobné údaje zamestnanca budú poskytnuté týmto príjemcom: externá spoločnosť zabezpečujúca BOZP, Inšpektorát práce, orgány činné v trestnom a priestupkovom konaní. Lehota uchovávania je 2 roky od skončenia pracovného pomeru. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje na základe zákona.

·        Účelom spracúvania je správa registratúry. Právnym základom pre vyššie uvedené účely je čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia – zákonná povinnosť podľa zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 305/2013 Z. z o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje. Osobné údaje zamestnanca budú poskytnuté týmto príjemcom: rozvoj, správu a podporu informačných technológií, subjekty zabezpečujúce výkon externého auditu, poskytovatelia telekomunikačných služieb, poskytovateľ stravovacích služieb, spoločnosť, na ktorej serveroch sú osobné údaje uložené. Lehota uchovávania je v zmysle osobitných predpisov a Registratúrneho plánu.

Vaše osobné údaje mám zabezpečené a chránené vo všetkých webových aj mobilných aplikáciách menom, heslom a dvojstupňovou ochranou, certifikátom https/. Fakturačné údaje a údaje týkajúce sa vedenia a spracovania účtovníctva, daní a miezd sú zabezpečené heslami, ku ktorým mám prístup výlučne ja ako fyzická osoba – Monika Gajdošová, žiadna iná fyzická osoba. V prípade zamestnancov spoločnosti GAIUS, s.r.o. majú aj títo zamestnanci prístup k účtovným, daňovým a mzdovým dokladom; zamestnanci sú náležite oboznámení s ich spracovávaním a ochranou, podpísaní na dokumente, ktorý to potvrdzuje.

Vaše osobné údaje vo forme mena, adresy a e-mailu spracovávam len na účely produktov a služieb, ktoré si môžete na mojej webovej stránke alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie objednať alebo zarezervovať a ich následnej fakturácie a účtovno-daňovej dokumentácie.

Osobný údaj poskytnutý z dôvodu prijímania mojich newsletterov vo forme e-mailového kontaktu spracovávam výlučne na tento účel, na žiadny iný. Tento údaj je sprostredkovaný cez platformu Ecomail, na základe ktorej tvorím e-mailové kampane a uľahčuje mi to prácu so zasielaním relevantných a náučných noviniek pre odoberateľov newslettera.

Ak máte obavu o Vaše osobné údaje, kontaktujte ma na e-mail monikagajdosova2@gmail.com. Nie je mojím zámerom poskytovať akékoľvek Vaše osobné údaje tretím stranám na iné, než uvedené účely.

 

2. Pravidlá cookie

Používaním stránky vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s nastavením vášho internetového prehliadača. Ak navštívite naše webové stránky, v prehliadači máte povolené prijímanie súborov cookies, nevykonáte zmenu nastavení vášho internetového prehliadača a pokračujete v návšteve našich web stránok, považujeme to za prijatie našich podmienok používania súborov cookies.

Môžete odstrániť existujúce súbory cookie, povoliť alebo zablokovať všetky súbory cookie a nastaviť predvoľby pre konkrétne weby.

Súbory cookie sú vytvárané webmi, ktoré navštívite. Ukladajú informácie o vašej návšteve, čím zjednodušujú vaše online prostredie. Napríklad webom umožňujú zapamätať si vaše prihlásenie či predvoľby webov a poskytovať vám relevantný obsah na základe polohy.

Ak odstránite súbory cookie, systém vás môže odhlásiť z webov, ktoré si vás pamätajú, a vaše uložené predvoľby môžu byť odstránené. Platí to pri každom odstránení súboru cookie.

Ak nepovolíte webom ukladať súbory cookie, nemusia fungovať podľa očakávaní. Ak chcete spravovať súbory cookie hostiteľskej domény, prečítajte si viac o dátach webov v zariadení.

Používame aj súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať, ako používate túto webovú stránku, ukladať vaše preferencie a poskytovať obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším predchádzajúcim súhlasom.

Pre viac informácií ma kontaktujte namonikagajdosova2@gmail.com.

Pre viac informácií o nastaveniach, úprave a zákaze cookies navštívte webové odkazy vášho prehliadača Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer a iné...

 

XI.

Mimosúdne riešenie sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

4. Predávajúci je oprávnený k predaji služieb na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

XII.

Záverečné ustanovenia

1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.

2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

5. Kúpna zmluva je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

7. Tieto obchodné podmienky sú pre predávajúceho aj pre kupujúceho záväzné v deň, kedy uzatvoria objednávku, ak sa písomne nedohodnú inak.

8. Aktuálne obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej adrese www.mzdygajdosova.sk a sú tak k dispozícii kupujúcemu.

9. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.8.2024.